2015. feb 24.

Zárt ajtók, ablakok

írta: Petróczi Horváth Veronika
Zárt ajtók, ablakok

Andrew Lloyd Webber-Bradányi Iván szerzeménye

closed-door.jpg

Zárt ajtók, ablakok,

Éjszakák, nappalok

Hozzák és viszik a fuldokló fényt.

Ne ölj meg Istenem,

Ne mondd, hogy nincs hitem

Szívemnek adj még egy csöpp kis reményt,

Meddig tarthat az életem,

Nem fontos, nem kérdezem,

Hisz több itt a tét, mint egy igen vagy nem.

 

Zárt ajtók, ablakok,

Élek vagy meghalok,

Izrael csillaga hozzám talál.

Nem lesz több szenvedés,

Csak új ébredés.

Az ígéret földje, óh nincs messze már.

 

Zárt ajtók, ablakok,

Éjszakák, nappalok,

Hozzák és viszik a fuldokló fényt.

Ne ölj meg Istenem,

Ne mondd, hogy nincs hitem,

Szívemnek adj még egy csöpp kis reményt.

Meddig tarthat az életem,

Nem fontos, nem kérdezem,

Hisz több itt a tét, mint egy igen vagy nem.

 

Zárt ajtók, ablakok,

Élek vagy meghalok,

Izrael csillaga hozzám talál.

Nem lesz, mi fáj,

Sodor, elkerget az ár.

Az ígéret földje, óh nincs messze már.

 

(Ez egy musical-ből származó dal, amit Haumann Péter énekel. Sajnos videót még nem tudok készíteni, így az számot nem áll módomban feltölteni, de valóban nagyon szép. A dalszövege is. Ezért osztottam meg minden kedves olvasóval! Hiszen máshol nincs meg.)

 

 

Szólj hozzá